برگزاری دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی در میبد


یزدفردا:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد از برگزاری دوره آموزشی مبارزه با فرقه های انحرافی در کانون شهدای این شهرستان ویژه ایام تابستان خبرداد.


سید علی حسینی رکن آبادی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در ایام تابستان گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای این شهرستان برای مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره های آموزشی انحرافات دینی و آموزش فرقه های انحرافی را ایام تابستان در این شهرستان برگزار می کند.


وی همچنین از برگزاری دوره های متعدد آموزشی با محوریت هشت کانون این شهرستان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت در تابستان خبرداد.


حسینی گفت: برنامه های اوقات فراغت با هدف جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان،نوجوانان وجوانان به فضای معنوی مساجد و غنی سازی اوقات فراغت آنان در سطح کانون های مساجد برگزار می شود.


وی دوره های مختلف آموزش کامپیوتر و IT، قرآن، خوشنویسی، طراحی و نقاسی، معرق کار ساقه گندم، اینترنت، مکالمه زبان انگلیسی و احکام را از جمله برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد این شهرستان ذکرکرد.


سرپرست ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد تصریح کرد: اعزام فعالان مسجدی به نمایشگاه کتاب و برگزاری جشن 18 اسفند با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد میبد و اردکان از جمله برنامه های کانون های مساجد این شهرستان است.

گفتنی است، در سطح شهرستان میبد 19 کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا